Kent u onze Jeroentje?

27 Okt

Kent u Jeroen van Baardwijk? Nee waarschijnlijk nog niet. Daar ga ik verandering in brengen. Beroepsmatig heb ik met Jeroen van Baardwijk te maken gehad. Een geraffineerde leugenaar die beweerd dat hij door zijn ex in elkaar geramd is. Er komt veel over zijn gedragingen op het www online te staan. Let op mijn blog ik zal deze regelmatig aanvullen met onthullende informatie.

Jeroen

3 Reacties to “Kent u onze Jeroentje?”

  1. Jaap oktober 27, 2011 bij 6:44 pm #

    Ik zal reclame voor je maken. Als eerste op zijn blog neergezet.

  2. Jaap oktober 27, 2011 bij 8:37 pm #

    Zoals ik al dacht de loser heeft de link niet geplaatst. Ik heb daarom nog maar een bericht achtergelaten:

    • Paul.G oktober 28, 2011 bij 12:20 am #

      Ik lees pas stopyvvone. En denk dat hij samen met de Oppinieleiders het verhaal aardig goed neerzetten. Wees eens objectief en lees hun artikelen eens door. Dan zal je snel genezen zijn, om de leugenachtige [*]te geloven.

      *[naam verwijderd door stopjeroenvanbaardwijk]

Geef een reactie

